Hasil penulisanku terpapar di blog orang lain



Dalam aku xde keje kat opis ni..aku menggoogle la beberapa keyword dari cerpen aku untuk cari kot2 ada org copy paste.. akhirnya terjumpa la cerpen aku yang aku tulis sendiri bertajuk Pengorbanan terpapar di blog miziecali[klik] dan di webkldotnet [klik] tapi dorg xde la plak tulis siapa penulis & dari mana diorg ambik.. aku tak kisah pun..happy ada la sbb apa yg aku tulis ada org suka..
maknanya cerpen aku tu boleh tahan jugak la sampai ada org copy & paste dalam blog diorg..hehe..

6 comments:

ain.ya.nun. said...

haishhh, xbek wat camtu.

software viper leh tau sape copy idea kita abg zam. pensyarah gune software ni tok tangkap student yg kopiket assgnmnts

Zimah said...

zam..xbleh la baik hati sgt..tu hak ko tau..erm..skrg ni gambo pun org copy paste..pastu buat tafsiran macam-macam..kwn aku dah kena..so kena bubuh water mark la setiap gambo..

Anonymous said...

zam, tu hakcipta ko..syg la org x kredit kt ko...

zam said...

ain..viper tu leh guna kat blog gak ke?
zimah & fiza.. aku xkisah sgt..aku tulis pun saja2 je..janji org suka baca..

ain.ya.nun. said...

abg zam:

tak pnah try lagi kat blog. try kat assgmnt je. ain paste kat viper assgnmnt yg ain buat, skali sebijik2 dia keluar copy kat mane. =p

zam said...

nak try le ain.. kalau free le..kalau berbayar xnak la..hehe