Aktiviti Hujung Minggu: 30 Nov

Sabtu lepas tak banyak aktiviti aku buat...cuma aktiviti biasa melayan hadif n melayan ikan-ikan guppy dengan hadif.. seronok je tgk ikan2 tu berenang.. hadif dia panggil ikan bandaraya tuh ikan malu..sbb selalu menyorok belakang tunggul pokok plastik tu je.. hehe..

Ahad aku pergi Carrefour Subang Jaya untuk membeli barang keperluan... cari parking punyalah susah..4 level car park tu full..akhirnya dapat jgk tp yg kat atas sekali..level 7 kot.. turun je ke carrefour tgk susu n diapers hadif habis... bila dua-dua tu takde terus xjadi kitorang shopping.. terus balik umah..

sampai je kat umah adik ipar aku ckp member aku dari ipoh datang.. diorg ajak pi jalan2 tgk wayang kat sunway pyramid.. terus kitorg pi sunway pyramid... suka sangat hadif bila ckp nak pegi pyramid.. sampai sana member aku ajak pegi mkn..kitorg pegi la cari tempat nak makan.mula2 pegi pizza hut..penuh, then pegi wendy's..penuh gak..mcd pun penuh.. secret recipe pun penuh...last2 kitorg pi KFC je..situ outlet dia besar...ada la tempat untuk kitorg mkn..

lepas mkn kitorg pi book ticket wayang..tgk cite Antoo Fighters.. dapat la tiket.. sementara nak tunggu tu bawak la hadif pusing2 kat situ.. hadif buat aksi lawak je petang tu.. ada ke patut dia pegi ikut cara member aku berjalan sambil seluk poket tu, ramai yg tgk aksi dia gelak je... ada yg pi cubit2 pipi dia.. dia berjalan sambil seluk poket cam org besar.. amoi2 pun pakat tgk dia.. glemer skjp adif..hahaha..aku duk jauh je tgk aksi hadif sbb masa tu wife aku ngan member aku duk melayan dia..aku duk bersembang dgn member aku yg lain..

pastu kitorg pi la kat tgv tu sbb wayang dah nk mula.. adif dalam wayang tu duk diam je.. kusyuk tgk cite antoo fighters.. dia ckp momok byk kat tv besar..haha.. duk je atas riba aku.. cite antoo fighters tu ok la...lawak je.. suka tgk bell ngan radhi.. mmg lawak..awie jadi jahat..drakulat.. ok gak lakonan awie..cite ni cite kosong je la..

lepas tgk wayang pi smyg pastu pi jalan2 skit pastu keluar dari pyramid then pergi kedai tomyam..makan malam sambil tgk bola..Man utd lawan Man City..tgk skit je..sampai rooney score goal kitorg blah la..diorg semua pi lepak umah aku.. dua org member aku tertidur kat sofa umah aku..penat kot.. aku biarkan je diorg tidur sbb pastu diorg nak balik ipoh.. adif pun tidur gak..penat.. hehe

itulah aktiviti ujung minggu aku..

0 comments: