Aku dan AWARD



Hari ni aku dapat award dari bayu_pagi a.k.a kin dan ziemah dari blog diorg...memandangkan dah dapat award ni saya nak buat sedikit ucapan..

- pertamanya syukur ke hadrat Ilahi di atas kurniaNYA..
- terima kasih kepada mak dan ayah yang selama ini menyokong saya.
- terima kasih juga kepada isteri dan anak saya kerana mereka adalah ilham saya.
- terima kasih juga kepada kawan2 semua samada di Teratak TDC tu..friendster..member2 blogger dan semua la..

Award ni juga saya beri kepada
• che gu zol
• Kak da

• Nami
• Koin
• Spawn
• Bayu
• Ziemah
• Niena
• Dan kepada semua yang mengenali diri ini...hehe

Award ini ada syaratnya :

1. Sesiapa yang dapat award ini boleh meletakannya pada blog masing- masing
2. Link semula kepada orang yang bagi award ni kat korang
3. Bagi award ni kat 7 orang bertuah
4. Tinggalkan ia mesej pemberitahuan yang korang dah bagi award kt orang tu



1 comments:

zulsa @ Ahmad Faizul Bakti said...

Tahniah diatas AWARD nie.. ehmm tamk sangka CHAIN AWARD nie bahaikan piasang panas... semoga lebih banyak AWRD diterima nanti