Aku dan memori Zulaiqha

Entah kenapa selepas aku membaca isi kandungan blog Memori Zulaiqha perasaan aku sebak dan sedih sangat. Hampir dua jam aku berada di blog itu. Aku baca satu persatu kisahnya dan ada lagi yang masih belum sempat aku baca.

Aku tidak dapat membayangkan apa keadaan diri aku jika perkara seumpama itu terjadi padaku. Minta dijauhkanlah semua ini dari hidup aku. Semasa membaca kisah Zulaikha itu aku terbayangkan Hadif. Tidak pernah dalam satu haripun aku tidak melihat wajah comelnya itu. 8 jam tidak jumpa pun aku dah rindu. Inikan pula jika terpisah buat selamanya.

Aku mendoakan agar ibubapa Zulaikha mendapat keadilan yang sepatutnya dan yang salah akan dapat pembalasan yang sewajarnya.

Al-Fatihah buat arwah Zulaiqha. Semoga rohnya dicucuri RAHMAT.

3 comments:

ain.ya.nun. said...

nak g bace la jg la.

Unknown said...

orang baca skit jerk.. then x sanggup nak baca... so sad.. naper ek buat gitu... isk.. really.. kalau i got the pwer i will do exactly apa yang orang tuh buat kat baby comel tuh...

Anonymous said...

boleh tolong email saya kisah sebenar arwah zulaikha? saya teringin nak tahu

email saya di razo1511@yahoo.com

thanks in advance